Τεστ μεταβολισμού

Για να υπάρξει βελτίωση τόσο στην υγεία όσο και στην αισθητική εικόνα είναι σημαντικό να γνωρίζουμε από την αρχή το ιατρικό και διατροφικό ιστορικό μέσα από μια τεκμηριωμένη διάγνωση. Έτσι κάθε νέο μέλος των Κέντρων Μεσογειακής Δίαιτας- Mediterranean Diet Center υποβάλλεται σε έλεγχο ανάλυσης οργανισμού με το πρωτοποριακό τεστ μεταβολισμού το οποίο ανιχνεύει και καταγράφει με ακρίβεια στοιχεία του οργανισμού όπως:

• Βαθμός παχυσαρκίας
• Εντοπίζει αν υπάρχουν προδιαθεσιακοί παράγοντες για εμφάνιση μεταβολικών νοσημάτων ( π.χ υπερλιπιδιαιμία, καρδιαγγειακά νοσήματα)
• Έλεγχος οστεοπενίας
• Πρόβλημα αρθρώσεων
• Το ποσοστό του λιπώδους ιστού
• Το ποσοστό του μυϊκού ιστού
• Διερεύνηση σπλαγχνικού λίπους
• Το δείκτη οιδήματος
• Τυχόν ελλείψεις πρωτεϊνών, βιταμινών και ιχνοστοιχείων
• Το βάρος υγείας
• Την ισορροπία των ηλεκτρολυτών
• Το Δείκτη μάζας σώματος
• Τις φυσικές αντοχές του οργανισμού
• Το Βασικό Μεταβολικό Ρυθμό
• Την μεταβολική ικανότητα του οργανισμού

kataxorisi_slider_bacdkground3

Ο υπεύθυνος διαιτολόγος αναλύοντας τα δεδομένα επεξηγεί στον ενδιαφερόμενο τις δυνατότητες του οργανισμού αλλά και τις ειδικές ανάγκες του μεταβολισμού. Βάσει των αποτελεσμάτων και των ιδιαίτερων προτιμήσεων του νέου μέλους προτείνεται ένα εξατομικευμένο διατροφικό πρόγραμμα που στηρίζεται στη μέθοδο των Mediterranean Diet Center. Το τεστ μεταβολισμού επαναλαμβάνεται ανα τακτά χρονικά διαστήματα για την παρακαλούθηση των δεδομένων. Ανάλογα με την πορεία της φυσικής κατάστασης, προσαρμόζεται και το πρόγραμμα διατροφής εξασφαλίζοντας έτσι στο νέο μέλος τη σιγουριά της τέλειας αντιμετώπισης.

Τομείς αδυνατίσματος

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ: ΠΡΟΣΚΑΙΡΟ; Ή ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ;

Τι προτείνουν υπεύθυνα τα Mediterranean Diet

 Πιο συχνά ακούμε να μας ρωτούν όταν δηλώνουμε την ιδιότητά μας ως διαιτολόγοι «Δώσε μου καμιά δίαιτα να χάσω 5 κιλά» ή πιο συνηθισμένα «Εγώ έχω κάνει δίαιτες αλλά δε βαριέσαι τα ξαναπαίρνω» Ακόμη «Πες μου τι να τρώω και τι να αποφεύγω και θα χάσω μόνος μου». Αναλύοντας αυτές τις ερωτήσεις βλέπουμε πόσο πρόχειρα έχει περάσει σε αρκετό ποσοστό πληθυσμού το θέμα του αδυνατίσματος. Το να «κόψω» τις σοκολάτες και το ψωμί για 15 ημέρες να χάσω οπωσδήποτε κάποια κιλά αλλά να μην έχω μειώσει καθόλου το ποσοστό των λιπαρών στον οργανισμό μου δεν είναι μια σωστή αρχή. Ακόμα το ν’ αρχίσω να τρώω πολύ πολύ μικρές ποσότητες και όταν βρεθώ κάπου στην πρώτη θέα των φαγητών να πέσω ακάθεκτος ούτε και αυτό είναι κάτι που θα βοηθήσει στο μέλλον. Πρόσκαιρα μπορεί. Οι δίαιτες που γράφονται εδώ κ’ κει χωρίς να είναι εξατομικευμένες ενέχουν κι’ αυτές τον κίνδυνο ν’ αφήσουν τον οργανισμό μας φτωχό από σημαντικά θρεπτικά στοιχεία με συνέπειες πολύ σοβαρές. Πολύ απλά δεν είναι για μας φτιαγμένες. Αποφασίζω να κάνω δίαιτα σημαίνει πρώτα από ΤΟ ΘΕΛΩ και συγχρόνως ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ σημαίνει τρόπος ζωής, στάση ζωής και όχι πρόσκαιρη κατάσταση. «Χάνω σωστά 10 κιλά από το παραπάνω βάρος, σημαίνει αυξάνω το όριο της ζωής μου και μειώνω τις πιθανότητες για ασθένειες που σχετίζονται με το υπερβάλλον βάρος. Δε πρέπει να παίζουμε με τα κιλά μας όπως δεν πρέπει να παίζουμε με τη ζωή μας. Αποφασίζω μόνος μου δυναμικά η διατροφή μου να γίνει τρόπος ζωής ή ζητάω βοήθεια, σωστή επιστημονική κατεύθυνση, στήριξη, ζεστή επικοινωνία με το κατάλληλο για την εποχή μας κόστος. Αναζητήστε μια σωστή και ισορροπημένη μέθοδο στα πλαίσια της Μεσογειακής διατροφής που τόσοι επιστήμονες στη χώρα μας όσο και σ’ όλο τον κόσμο επισημαίνουν την αποτελεσματικότητά της και τα μεγάλα οφέλη στην υγεία μας.

Κύρια στοιχεία που απαρτίζουν μια σωστή μέθοδο αδυνατίσματος χωρίς επιπτώσεις στην υγεία, ασφαλή, που συμβάλλουν επίσης και στη συντήρηση.

Να λαμβάνει υπόψη το ιστορικό του επιπρόσθετου βάρους, το ιατρικό ιστορικό, τη χρονική διάρκεια που βρίσκεται σε αυξημένο βάρος, τις προσπάθειες απώλειας (πόσες φορές έχει προσπαθήσει να αδυνατίσει και ποιο ήταν το αποτέλεσμα, σε πόσο χρονικό διάστημα και με ποιο τρόπο).

Σημαντικό ρόλο παίζει η ηλικία, η δραστηριότητα, το ύψος αλλά και ο κληρονομικός παράγοντας του ενδιαφερόμενου.

Η καταγραφή του περιβαλλοντικού παράγοντα και ο βαθμός επιρροής του ενδιαφερόμενου.

Διατροφική Αγωγή! Είναι σημαντική γιατί ακολουθεί μια διαδικασία εκπαίδευσης που έχει ως σκοπό την αλλαγή, να βγάλει το άτομο από την άγνοια ή τη αδιαφορία, να το κάνει πιο υπεύθυνο με στόχο την υιοθέτηση σωστών τρόπων συμπεριφοράς για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας και των ασθενειών που συνεπάγονται.

Η μέθοδος που θεωρείται ασφαλής είναι εκείνη που περιλαμβάνει τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων και επαρκείς ποσότητες χωρίς να αποκλείει καμία τροφή. Αντίθετα είναι πλούσια και σε μέταλλα, ιχνοστοιχεία, βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες.

Να είναι κοινωνικά προσαρμόσιμη για να μην αποκόπτει τον ενδιαφερόμενο από τις παρέες του και τις μικρές απολαυστικές γευστικές στιγμές του. Καθώς και προσαρμόσιμη στην επαγγελματική ζωή του (γραφείο, συνεχές ωράριο εργασίας, διατροφή εκτός γραφείου κ.τ.λ.).

Να παρέχει ανθρώπινη ζεστή επικοινωνία.

Να είναι στο οικονομικό πνεύμα της εποχής και να παρέχονται διευκολύνσεις στην καταβολή των χρηματικών ποσών.

Να υπάρχει έλεγχος σε σταθερή μηνιαία βάση, με ανάλυση του σώματος για το ΄΄καλώς έχειν΄΄ της πορείας.

Να έχει συχνό επανέλεγχο για τη μη επανάκτηση των χαμένων κιλών.

Να μπορεί με κάποιες μικρές παραλλαγές να εφαρμοστεί από όλα τα μέλη της οικογένειας, ώστε να μην υπάρχουν δυο και τρία μαγειρέματα.

Τέλος, να θυμόμαστε τη βασική αρχή που συστήνει:

 «Κάνε το πρόγραμμα σου σωστά και άσε τον οργανισμό σου να χάσει τα κιλά που πρέπει στο χρόνο που εκείνος μπορεί».

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ TA MEDITERRANEAN DIET CENTER

Για κάθε νέο μέλος προτείνεται και οργανώνεται ένα αυστηρά προσωπικό διατροφικό σύστημα αγωγής για:

  • Απωλεια βαρους με συγκεκριμενο στοχο

  • Συντηρηση βαρους σε επιθυμητο επιπεδο

  • Στηριξη οργανισμου με θρεπτικα στοιχεια

  • Αυξηση βαρους με επιθυμητο στοχο

  • Μειωση αυξημενων τιμων χοληστερολης, σακχαρου κλπ

  • Παθησεις μετα απο συσταση του θεραποντος ιατρου του μελους

Διατροφική Αγωγή

H Διατροφική Αγωγή παρέχεται μέσα από μια διαδικασία εκπαίδευσης που έχει ως σκοπό την αλλαγή, να βγάλει δηλαδή το άτομο από την άγνοια ή την αδιαφορία, να το κάνει πιο υπεύθυνο με στόχο την υιοθέτηση σωστών τρόπων συμπεριφοράς για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας και των ασθενειών που συνεπάγονται. Είναι πλέον επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η σωστή και ισορροπημένη διατροφή μπορεί να διασφαλίσει και να εξασφαλίσει την υγεία σε όλους μας ‘ώστε να λέγεται ότι αποτελεί »φάρμακο» για τον οργανισμό. Η τροποποίηση των διατροφικών επιλογών σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα θα μπορούσαν να συμβάλλουν τόσο στην πρόληψη των καρδιαγγειακών όσο και του καρκίνου.

Η δίαιτα με τις μικρότερες πιθανότητες να προκαλέσει καρκίνο, ισχαιμική καρδιακή νόσο, υπέρταση, διαβήτη, εκκολπωμάτωση, δωδεκαδακτυλικό έλκος ή δυσκοιλιότητα είναι η Μεσογειακή Δίαιτα. Η Φιλανδία έχοντας εθνική πολιτική για τη διατροφή για όλες τις ηλικιακές ομάδες, τα σχολεία, τις εργασιακές ομάδες όπως νοσοκομεία, βιομηχανίες και άλλους χώρους εργασίας είχε ως αποτέλεσμα την ελάττωση θανάτου από έμφραγμα του μυοκαρδίου κατά 70% τις τελευταίες 3-4 δεκαετίες. Η συστηματική άσκηση με συνδυασμό την Μεσογειακή διατροφή ελάττωσαν επίσης τον κίνδυνο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 σε ενήλικες κατά 60% σε Η.Π.Α και Φιλανδία. Η σημασία των μελετών αυτών είναι τεράστια έχοντας υπόψη την έξαρση της παχυσαρκίας σε παιδιά και ενήλικες.

Να γνωριζει τις προσωπικες του αναγκες σε τροφη

Να γνωριζει τα θρεπτικα χαρακτηριστικα της καθε τροφης

Να ετοιμαζει και να γευματιζει ευχαριστα τα γευματα του

Να ειναι προσεκτικος στην καταναλωση ορισμενων τροφιμων

Να καταναλωνει τροφιμα πλουσια σε βιταμινες, μεταλλα, ιχνοστοιχεια και φυτικες ινες

Να γνωριζει τις συνεπειες απο την καταναλωση καποιων τροφιμων

Φιλοσοφία Κάρτας Ευζήν

Για την Συντήρηση…

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ;

Ερευνητές της μελέτης NHANES εξέτασαν αντιπροσωπευτικό δείγμα υπέρβαρων και παχύσαρκων ενηλίκων, οι οποίοι έχασαν 10% του σωματικού τους βάρους, και κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι ασθενείς ξαναπαίρνουν το 30-35% του χαμένου βάρους τον πρώτο χρόνο, και σχεδόν όλο το απολεσθέν βάρος τους στα επόμενα 5 χρόνια.

ΟΜΩΣ

Τα άτομα που κατάφεραν να διατηρήσουν σταθερό το βάρος τους τα πρώτα δύο χρόνια μετά το πρόγραμμα απώλειας βάρους, είχαν σημαντικά αυξημένες πιθανότητες να συνεχίσουν να διατηρούν το επιθυμητό βάρος και τα επόμενα έτη. Επόμενες μελέτες φάνηκαν να συμφωνούν με τα παραπάνω ευρήματα και προσθέτουν ότι τα άτομα που είναι συνεπή με τον τρόπο διατροφής τους σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας και του έτους, είναι πιο ικανά να διατηρήσουν το επιθυμητό βάρος με την πάροδο του χρόνου. Αντίθετα, τα άτομα που είναι πιο αυστηρά τις καθημερινές στον τρόπο που διατρέφονται, αλλά είναι πιο ευέλικτα τα Σαββατοκύριακα, στις περιόδους των γιορτών και των διακοπών εκτίθενται σε μεγαλύτερο βαθμό στις λεγόμενες καταστάσεις υψηλού κινδύνου με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνουν τον έλεγχο

ΤΟ ΛΑΘΟΣ

Το πιο συχνό λάθος που κάνουν πολλά άτομα την περίοδο του προγράμματος αδυνατίσματος και κυρίως μετά το πέρας της δίαιτας είναι να παραλείπουν κάποιο γεύμα με στόχο να μειώσουν τις θερμίδες. Εξοικονομώντας όμως με αυτό τον τρόπο θερμίδες, καταλήγουν να υπερκαταναλώνουν τις επόμενες ώρες ποσότητες φαγητού πλούσιο σε λιπαρά και ζάχαρη. Θα λέγαμε ότι είναι αρκετά δελεαστικό να εξοικονομούμε θερμίδες για να καταναλώσουμε ένα γλυκό αργότερα όμως έτσι οδηγούμαστε χωρίς να το καταλάβουμε ξανά στην επανάκτηση του απολεσθέντος βάρους. Η απώλεια βάρους απαιτεί προσπάθεια, δέσμευση και αποφασιστικότητα, το ίδιο και η συντήρηση του επιθυμητού βάρους. Μάλιστα, οι περισσότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο πρόβλημα στη διατήρηση του βάρους τους, από ό,τι στην απώλεια. Όταν το επιθυμητό βάρος έχει επιτευχθεί, προκειμένου να είναι η απώλεια βάρους μόνιμη, είναι σημαντικό να διατηρείται θετική στάση προς τη διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Προνόμια Κάρτας Ευζήν

  • Τεστ μεταβολισμου

    (1 μηνιαίως)

  • Προγραμμα αποτοξινωσης 2 εβδομαδων

    (3 ετησίως)

Τα Κέντρα Μεσογειακής Δίαιτας MEDITERRANEAN DIET λαμβάνοντας υπόψη τα ευρήματα της μεγάλης αυτής μελέτης αλλά και άλλων σύγχρονων μελετών που επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα, φροντίζουν να διατηρούν τόσο με τα παλιά όσο και τα νέα μέλη ζωντανές τις σχέσεις εμπιστοσύνης. Για το σκοπό αυτό δημιούργησαν την κάρτα φροντίδας ΕΥΖΗΝ. Με την κάρτα ΕΥΖΗΝ μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι για τη φροντίδα που σας προσφέρουν τα Mediterranean Diet με μοναδικά προνόμια και σεβασμό για σας και τα παιδιά. Η κάρτα αποκτάται με ελάχιστο κόστος μετά την επαναφορά του μέλους στο κανονικό του βάρος., δηλαδή μετά το τέλος της αρχικής συνεργασίας.

Κάρτα ευζήν

Ισχύει μόνο εάν το μέλος διατηρήσει το βάρος του έως και να αποκτήσει 3 κιλά επιπλέον. Περιλαμβάνει ένα test μεταβολισμού μηνιαία ώστε να παρακολουθούνται οι σωστοί δείκτες που απέκτησε κατά τη πορεία του προγράμματός του. Περιλαμβάνει ακόμα ένα πρόγραμμα δύο εβδομάδων είτε για συντήρηση είτε για αποτοξίνωση το οποίο έχει τη δυνατότητα να το εφαρμόσει με παρακολούθηση 3 φορές ετησίως κυρίως μετά την περίοδο του καλοκαιριού, των εορτών ή του Πάσχα ή όποια περίοδο θεωρεί το μέλος επιβαρημένη διατροφικά και θέλει να απαλλαγεί από 1, 2 , έως 3 κιλά.

Paste your AdWords Remarketing code here